probest logo

Bağırsaklarımızın En Sevdiği 3 Besin Çeşidi

 

Bağırsaklarımızın En Sevdiği 3 Besin Çeşidi

Bağırsak sağlığımız ve beslenme alışkanlığımız birbiriyle oldukça bağlantılıdır. Genel olarak işlenmiş, çok yağlı ve yüksek şekerli gıdalardan uzak durmak sağlıklı bir bağırsak florası için olağanüstü öneme sahiptir; çünkü bu tip besinler bağırsaklardaki yararlı bakterilerin büyümesini engeller. Bunun yanı sıra bağırsaktaki faydalı bakterilerin sevdiği yiyecekler de vardır.

1. Yüksek Lifli Gıdalar: Yapılan önemli çalışmalar baklagiller, fasülye, bezelye, yulaf, muz gibi yüksek lifli yapıya sahip gıdaların bakteri bağırsak florası için oldukça faydalı olduklarını ortaya koymaktadır.

2. Soğan ve Sarımsak: Bazı çalışmalara göre soğan ve sarımsak, bağışıklık sistemimizi güçlendiren gıdalardır. Tüm bu etki alanları, bağırsak floramızla önemli ölçüde ilişkilidir.

3. Fermente Gıdalar: Lahana turşusu, yoğurt, kefir gibi gıdalar probiyotik içermeleri sebebiyle bağırsak sağlığı için önemli gıdalardır.

En Çok Beğenilen İçerikler

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Menü